plan program 2023

Strategia, kreacja oraz social media - trzy dziedziny, które rozłożymy na czynniki pierwsze podczas zajęć. Poznasz podstawy, zobaczysz w którym obszarze czujesz się najlepiej i które briefy do Ciebie przemawiają.

Harmonogram warsztatów

  • → 24, 25 czerwca

    strategia

  • → 8, 9 lipca

    social media / nowe technologie

  • → 22, 23 lipca

    kreacja

strategia

Spotkanie I

ABC strategii komunikacji, czym jest insight, jak wygląda podstawowy schemat konceptu komunikacyjnego oraz pozycjonowania marki, czym są benefity racjonalne/emocjonalne, tone-of-voice, RTB, jak układać je w wiarygodną drabinę korzyści od atrybutów produktowych aż do poziomu wartości.

Spotkanie II

Jak buduje się marki korzystając z archetypów osobowości, czym jest consumer journey i jak na jego kanwie szukać barier i driverów wzrostu, czym jest funnel i jakie ma znaczenie w planowaniu komunikatów, jak narzędziem source-of-business ustalić kluczowe zadania biznesowe dla komunikacji, jak trójkąt strategiczny wskazuje moment rozwoju marki i kategorii w której działa.

kreacja

Spotkanie I

Co to jest dobra reklama i jak ją oceniać. Kryteria emocjonalne i kryteria racjonalne. Skąd się biorą złe i dobre reklamy, czyli strategia, briefing i kreacja. Kreatywność - co nas ogranicza. Ćwiczenia otwierające. Przełamywanie fiksacji funkcjonalnej i strukturalnej - ćwiczenia. Przykłady nowych powiązań między różnymi elementami systemu. Wykorzystywanie szalonych pomysłów.

Spotkanie II

Uwalnianie się od dosłownego myślenia, techniki generowania pomysłów w różnych kanałach komunikacji. Pomocne schematy myślowe, wykorzystywane w najbardziej znanych kampaniach reklamowych: absurdalna alternatywa, ekstremalna konsekwencja, metafora, inwersja, aktywizacja, pastisz, pominięcie, uproszczenie, metafora, dwuznaczność, dosłowność - przykłady.

social media

Spotkanie I

  • Jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki.
  • Jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych – różne podejścia do obecności marki w social mediach.
  • Kanały komunikacji, ich dobór i specyfika.
  • Rola video w mediach społecznościowych.
  • Działania z influencerami – specyfika, szanse i zagrożenia.

Spotkanie II

  • Jak działać, a jak nie działać w social mediach - analiza dobrych praktyk i tych nie najlepszych.
  • Jakie treści się w mediach społecznościowych sprzedają.
  • Czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań.
  • Analiza znanych case'ów.
  • Przyszłość mediów społecznościowych – co prawdopodobnie będzie działało, a z czego trzeba będzie rezygnować.

praca/praktyka

Koniec kursu, to dopiero początek! Najlepsi kursanci mają szansę na zatrudnienie w Molecular Creative lub dziale marketingu mBank lub współpracę przy projektach.

rekrutacja
więcej o prowadzących

ehm? czemu
to jest
w telefonie?

50%
z Was scrolluje ten ekran codziennie przez średnio 5,5h

dlatego.