strategia
Spotkanie I
ABC strategii komunikacji, czym jest insight, jak wygląda podstawowy schemat konceptu komunikacyjnego oraz pozycjonowania marki, czym są benefity racjonalne/emocjonalne, tone-of-voice, RTB, jak układać je w wiarygodną drabinę korzyści od atrybutów produktowych aż do poziomu wartości.
Spotkanie II
Jak buduje się marki korzystając z archetypów osobowości, czym jest consumer journey i jak na jego kanwie szukać barier i driverów wzrostu, czym jest funnel i jakie ma znaczenie w planowaniu komunikatów, jak narzędziem source-of-business ustalić kluczowe zadania biznesowe dla komunikacji, jak trójkąt strategiczny wskazuje moment rozwoju marki i kategorii w której działa.
kreacja
Spotkanie I
Co to jest dobra reklama i jak ją oceniać. Kryteria emocjonalne i kryteria racjonalne. Skąd się biorą złe i dobre reklamy, czyli strategia, briefing i kreacja. Kreatywność - co nas ogranicza. Ćwiczenia otwierające. Przełamywanie fiksacji funkcjonalnej i strukturalnej - ćwiczenia. Przykłady nowych powiązań między różnymi elementami systemu. Wykorzystywanie szalonych pomysłów.
Spotkanie II
Uwalnianie się od dosłownego myślenia, techniki generowania pomysłów w różnych kanałach komunikacji. Pomocne schematy myślowe, wykorzystywane w najbardziej znanych kampaniach reklamowych: absurdalna alternatywa, ekstremalna konsekwencja, metafora, inwersja, aktywizacja, pastisz, pominięcie, uproszczenie, metafora, dwuznaczność, dosłowność - przykłady.
social media
Spotkanie I
- Jak wykorzystać potencjał social media w budowaniu świadomości marki.
- Jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych – różne podejścia do obecności marki w social mediach.
- Kanały komunikacji, ich dobór i specyfika.
- Rola video w mediach społecznościowych.
- Działania z influencerami – specyfika, szanse i zagrożenia.
Spotkanie II
- Jak działać, a jak nie działać w social mediach - analiza dobrych praktyk i tych nie najlepszych.
- Jakie treści się w mediach społecznościowych sprzedają.
- Czy i jak można zmierzyć efektywność takich działań.
- Analiza znanych case'ów.
- Przyszłość mediów społecznościowych – co prawdopodobnie będzie działało, a z czego trzeba będzie rezygnować.
praca/praktyka
Koniec kursu, to dopiero początek! Najlepsi kursanci mają szansę na zatrudnienie w Molecular Creative lub dziale marketingu mBank lub współpracę przy projektach.
rekrutacja więcej o prowadzących