tylko
serio

Jesteś studentem
i interesujesz się
komunikacją.

Dobrze
się składa

Robimy młode
warsztaty
komunikacji

mądra
głowa

do
07.03

start warsztatów 26 marca

  • kreacja
  • strategia
  • social media
  • e-commerce
rekrutacja

ale WHY?!

Robimy warsztaty młodej komunikacji

Łączymy teorię z praktyką i robimy to dosłownie. W trakcie Warsztatów pracujesz na prawdziwym briefie od naszego partnera mBank. A co najlepsze, realizacja Twojego konceptu może wejść w życie.

Razem znajdziemy kierunek, w którym się spełnisz i pomożemy Ci wejść w świat reklamy.

jak to? młodej? dla mnie? dla Ciebie!

Kot z masażerem

Jesteś studentem i interesujesz siękomunikacją.

Uważasz, że jesteś kreatywny, albo dopiero szukasz swojego pierwiastka wyjątkowości. Jeżeli potakujesz to znak, że dobrze trafiłeś.

bo mamy doświadczenie i sporo mądrych ludzi na pokładzie

Katarzyna Dragovic

Kreacja | Szkoła Mistrzów Reklamy

Założycielka i dyrektor kreatywna Szkoły Mistrzów Reklamy. Z wykształcenia filolog angielski i kulturoznawca. Z reklamą związana od prawie 30 lat.

Bartek Klimaszewski

Kreacja | BBDO

Na wizytówce ma Executive Creative Director w BBDO WWA. W branży od 18 lat, podczas których zgromadził pokaźną kolekcję nagród. Taką na serio.

Dawid Kaźmierczak

Digital Creative Director | Przestrzeń

Entuzjasta kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych ze specjalizacją w vertical video, członek kapituły Papaya Young Directors.

Michał Sławiński

Social Media | BBDO

Senior Digital Strategist w BBDO. W branży reklamowej ponad 14 lat. Pomysłodawca i założyciel najpopularniejszych w Polsce spotkań marketingowych, Czwartków Social Media.

Mateusz Nowak

Marketing | mBank

Manager Wydziału Marketingu do spraw klienta masowego i mediów społecznościowych w mBank S.A.

Paweł Popek

Head of Strategy | Red8 Advertising

W branży od 17 lat. Doświadczenie zdobywał zarówno w agencjach reklamowych full service jak i brand-consultingu.

Paulina Moryc

Social Media | BlueCloud Interactive

Prowadzi szkolenia wewnętrzne w agencji, szkoli firmy z zakresu social media. Zagorzała fanka video i content marketingu. Wierzy w siłę customer experience w połączeniu z nowoczesnymi technologiami.

Arek Szulczyński

CEO Empathy Rocks

W codziennej pracy zajmuje się projektowaniem doświadczeń użytkowników i kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i procesów biznesowych w metodyce Design Thinking.

Gość Specjalny

Watsztaty Młodej Komunikacji

Śledź nasze social media, będziemy tam publikować naszych gości specjalnych, którzy wpadną na warsztaty.

masz jeszcze jakieś wątpliwości?

poczytaj faq

Tak w skrócie, to sporo bardzo przydatnych rzeczy. Serio.

Uczysz się i pracujesz z prawdziwymi fachowcami branży kreatywnej. Realizujesz prawdziwe briefy, dzięki czemu wiesz jak wszystko wygląda w praniu. A na dodatek, jeśli projekt wejdzie w życie, trafia do Twojego portfolio, więc zbierasz świetne doświadczenie z dużym klientem branży finansowej.

Warsztaty odbywają się stacjonarnie w siedzibie BBDO w Warszawie.

Spotykamy się przez trzy weekendy, co dwa tygodnie, czyli sześć dni pełnych super wiedzy.

Podczas zajęć poznajesz mnóstwo ciekawej i przydatnej teorii, jednocześnie wykorzystując ją przy pracy na prawdziwym briefie.

kaucja 500 zł

Za pełen cykl spotkań płacisz kaucję, która jest Ci zwracana jeżeli pilnie stawiasz się na wszystkich zajęciach.

26-27 marca 2022

Pierwsze zajęcia (z dziedziny strategia) odbędą się 26-27 marca 2022. Pełen program jest tu

wiesz już dużo, ogarniaj się i rekrutuj

zadanie rekrutacyjne

ludzie

say hello!

Podobno najtrudniej jest zareklamować siebie. Dlatego to jest właśnie Twoje zadanie rekrutacyjne.

rekrutuj

partnerzy

logo mBank

mBank

Innowacyjny bank z nowoczesnym podejściem do marketingu. Idealne miejsce na start kariery w branży komunikacji marketingowej

logo czwartki social media

czwartki social media

Jedne z najpopularniejszych, cyklicznych spotkań dotyczących mediów społecznościowych, które odbywają się od ponad 10 lat, w całej Polsce.

logo BBDO

BBDO

Polski oddział szeroko nagradzanej agencji kreatywnej. W BBDO WWA dobieramy kanały do historii, którą chcemy opowiedzieć, a nie odwrotnie. Robimy kampanie oparte na insightach z życia, nie PowerPointa. Geograficznie oraz ideologicznie daleko od warszawskiego Mordoru.

logo Szkoła Mistrzów Reklamy

Szkoła Mistrzów Reklamy

Jedyna branżowa szkoła reklamy w Polsce. Studenci uczą się od profesjonalistów z branży oraz na stażach w większości agencji w Warszawie. Nabywają praktyczne umiejętności potrzebne, aby dostać pracę i rozpocząć karierę w reklamie. Uczą się zawodów takich jak copywriter, art director, account manager, event manager, strateg, media planner, social media manager, reżyser filmów reklamowych. Absolwentów SMR można znaleźć w prawie każdej agencji w Polsce, a nawet za granicą. Są cenionymi pracownikami, autorami znanych kampanii, jurorami konkursów reklamowych, otrzymują wiele nagród branżowych, w tym również tych najbardziej prestiżowych, jak Cannes Lions, D&AD, The One Show, Golden Drum, Effie itd.

potrzebujesz więcej?

Warsztaty Młodej Komunikacji to cykl zajęć obejmujących zagadnienia z obszaru strategii, kreacji oraz social media.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w Warszawie - w siedzibie agencji BBDO.

Warsztaty są prowadzone przez specjalistów z wieloletnim stażem i pokaźnym zestawem nagród na koncie.

Wśród wykładowców znajdują się fachowcy z agencji BBDO, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz mBank.

ehm? czemu
to jest
w telefonie?

50%
z Was scrolluje ten ekran codziennie przez średnio 5,5h

dlatego.